niedziela, 17 lutego 2019

Zakładki do książek

Uwielbiam czytać i uwielbiam różnorakie gadżety - np zakładki do książek - jako zakładka może służyć wiele rzeczy :

  • kawałek papieru
  • kolorowe karteczki przylepne
  • zdjęcie 
  • chusteczka higieniczna
  • stary bilet
  • zakładka z motywem
  • zakładka magnetyczna 
  • itd. (ile ludzi tyle pomysłów do zaznaczania)
Ja zaznaczam w swoich książkach zakładkami haftowanymi przez siebie - lubię haftować i postanowiłam wykorzystać ten talent. Gdy haftuję i gdy czytam zapominam o jakichkolwiek problemach, odprężam się i zatapiam się w trwającej chwili - przesuwają się kolejne litery , słowa, zdania...,kolejne krzyżyki znajdują swoje miejsce na kanwie i powstaje upragniony motyw..., a ja w tym uczestniczę :)






Każdy sposób zaznaczania jest dobry - jeśli oczywiście nie zaginamy rogów, nie nadrywamy kartek, nie używamy taśmy klejącej i nie niszczymy książek.

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, a co najważniejsze, wykonany z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki! Chociaż ja zwykle używam kawałka zwykłej kartki lub czegokolwiek innego, co akurat mam pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Ja mam dwie lewe ręce do ręcznych robótek🙈 Zawsze miałam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz skomponować własną zakładkę zawsze możesz ja sobie wydrukować

      Usuń
  4. Uwielbiam kreatywne osoby :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam osoby kreatywne - można czerpać z ich studni pomysłów

      Usuń
  5. no jakie piękne! I na prezent się też nadają, taki od serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - wiele moich zakładek trafiło jako podarunki dla bliskich i ważnych dla mnie osób- czasem robię takie zakładki na zamówienie- gdy ktoś szuka oryginalnych pomysłów

      Usuń
  6. Ciekawa propozycja, lubię takie prace manualne, ale zakładek jeszcze nie robiłam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zakładki, bardzo przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna oryginalna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo osób twierdzi, że te zakładki sa piękne - cieszy mnie to

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda z nich jest wyjątkowa - każda ma w sobie coś co mnie urzekło

      Usuń
  10. Ja używam zakładek, ktore dostaję od roznych partnerów finansowych, kiedy kupuję ich ksiażki. Twoje sa naprawde oryginalne, powinnas je sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czasem ktoś chcę to wykonuję zakładki na zamówienie :)

      Usuń
  11. Zainspirowałaś mnie. Mam pomysł na własne zakładki, choć nie będą one haftowane, bo ani tego nie potrafię, ani nie lubię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że Cię zainspirowałam- mam nadzieję, że pochwalisz się swoimi zakładkami

      Usuń
  12. Jako zakładki też używam wszystko co wpadnie w rękę, najczęściej wizytówki różnego rodzaju :-) Twoje są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej zaznaczałam różnymi kawałkami papieru - teraz nie wyobrażam sobie innej zakładki niż haftowana

      Usuń
  13. Jestem zakładkową sroką - mam całe ich całe pudło. Haftowanej jeszcze nie mam w swojej kolekcji, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możemy np. się wymienić - lub możesz sobie u mnie taką zakładkę zamówić

      Usuń
  14. Jakie ładne!. Też lubię zakładki ale do tej pory raczej rysowane lub ze zdjęciem. Może czas sobie przypomnieć haft krzyżykowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam - haft krzyżykowy jeśli tylko masz chęć haftować to doskonała forma relaksacji

      Usuń
  15. Ja tez często używam czegokolwiek. Świętych obrazków, chusteczek,ostatnio nawet gumki recepturki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykle korzystam ze zwykłych zakładek. Jeśli nie mam takiej pod ręką, szukam czegoś, co je zastąpi (zwykle kartka, stary bilet itp.).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zaznaczyłam Dowodem Osobistym a później przez dwa dni go szukałam bo zapomniałam, że posłużył ma za zakładkę :P

      Usuń
  17. Bardzo fajne :) u mnie za zakładkę robi zdjęcie dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przepiękne zakładki, muszę spróbować sama taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne