sobota, 16 lutego 2019

Poranny spacer z Czapsem nad stawem :)

Jak pisałam w poprzednim poście zdecydowałam się zabrać Czapsa na spacerowanie wokół jeziora- moje obawy się potwierdziły jego pierwsza reakcja na wodę i kaczki to było wskoczenie do stawu i próba zapoznania się z jego mieszkańcami ..., no ale cóż - mój psiak to przyjazne stworzenie i ze wszystkimi chce żyć w przyjaźni - nawet jeśli stworzenia wodne niekoniecznie tę przyjaźń chcą zawrzeć :).
Spacer z Czapsem wkoło jeziora trwa godzinę - mi zajmuje on 45 minut gdy idę sama - ale jak jestem z moim czworonogiem to dużo czasu zajmuje mi obserwaja i cieszenie się jego nadwodnymi a czasem podwodnymi przygodami - oraz próba uchwycenia ich i zamknięcia w fotografii :) .Dzisiejszy poranny spacer był przeuroczy - natchnął mnie do podjęcia decyzji o tym, że będę dwa razy dziennie spacerować wokół jeziora - rano i wieczorem -

  • spacerów wymaga moje zdrowie, i konieczność zrzucenia wielu zbędnych kilogramów
  • spacery są dla mnie idealną formą relaksacji, w czasie ich trwania mogę myśleć o czymkolwiek chcę - mogę marzyć i śnić na jawie 
  • sprawiają mi ogromną radość - zwłaszcza te z Czapsem - jego zachowania pobudzają mnie do uśmiechu a czasem nawet wywołują wybuchy śmiechu 
  • Czaps też potrzebuje spacerów - ma możliwość na nich by się wybiegać i zmęczyć - jest to dla mnie korzystne ponieważ w konsekwencji nie ma potem sił do szalonych zabaw w domu :P

































23 komentarze:

  1. Mój czworonożny przyjaciel postanowił dziś spędzić dzień w łóżku, ku mojemu niezadowoleniu. Aż szkoda nie wykorzystać tak pięknej pogody :) Ale na spacery jeszcze będzie czas... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Czaps ..., no hmmm on ze spaceru nigdy nie jest w stanie zrezygnować dla niego spacer to przynajmniej godzina - dzięki niemu i ja nauczyłam się spacerować :)

      Usuń
  2. Spacery z psami zawsze są ciekawe oraz przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama dzisiaj wybrałam się na taki spacerek. Pogoda jest coraz ładniejsza. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak już troszkę czuć wiosnę - prawdziwe przedwiośnie

      Usuń
  4. Ehh, zazdroszczę. W moim mieście takie miejsce jest nieosiągalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może macie park, skwerek, ogródki działkowe ...

      Usuń
  5. Też lubię spacerować :) Z mężem po parku lub lesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacery z tymi których kochamy - ubogavją nas wzajemnie

      Usuń
  6. Uwielbiam się zmęczyć spacerując. Mam potem
    mega power.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego diświadczan po intensywnym spacerze :)

      Usuń
  7. Pogoda była dzisiaj cudowna. Ja również wybrałam się na długi spacer z moim psiakiem. Teraz śpi i chrapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego po tym spacerze owinęłam kocykiem i też poszedł spać i pochrapiwał sobie zadowolony :P

      Usuń
  8. I slusznie...zycie od razu staje sie pelniejsze. Ja tez wrocilam dzis ze spaveru I mi jest dobrzeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ważne w życiu by mieć takie momenty, że możemy powiedzieć "jest mi dobrze"

      Usuń
  9. W takich momentach żałuję, że nie mamy psa :) ale zaraz chwilę później uświadamiam sobie jak często oddawalibyśmy go pod opiekę, do znajomych, lub do hotelu..Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo odpowiedzialne to z Twojej strony - mój psiak jeździ ze mną wszędzie - ale wiem i rozumiem, że nie każdy może zabrać psa w delegację czy na inne wyjazdy - wierz mocno, że przyjdzie taki czas, że będziesz mogła pozwolić sobie na psa

      Usuń
  10. Myślę, że Czaps był zafascynowany. Dobrze że nie próował wbiegać do takiej lodowatej wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak woda to nie tylko jego fascynacja - to jego żywioł :)

      Usuń
  11. Lubię Czapsa, dużo głasków dla niego , bardzo dużo :-)
    Chociaż u mnie dominują koty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chodzić na takie spacerki tylko musi być cieplej:)

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne