środa, 20 lutego 2019

Dzień Dobry - Dobry Dzień

Co to znaczy "dobry dzień" - co te słowa oznaczają dla mnie - moim zdaniem to taki dzień, który przeżywam świadomie, w którym się uśmiecham, czasem nawet płaczę, w którym pozwalam czasowi iść zgodnie z jego rytmem- nie chcę go ani cofnąć ani zatrzymać, to taki dzień w którym dostrzegam drugiego człowieka i zwyczajnie jestem z nim lub przy nim. Dobry dzień to taki w którym niezależnie od pogody ja dostrzegam plusy życia - wraz jego blaskami i cieniami, to dzień w którym gdy pada potrafię cieszyć się spadającymi kroplami deszczu, a jeśli świeci słońce potrafię chwytać promienie pomiędzy gałęziami drzew - w których znajduję kojący ciało i duszę cień - tak to dla mnie byłby dobry dzień - czas teraz te słowa praktycznie wprowadzić w życie ...

11 komentarzy:

  1. Ja się staram, aby każdy dzień (nawet jeżeli są negatywne chwile) zakończył się pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak źle zacznę dzień to do końca ciężko go poskładać. Warto więc wstawać z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  3. i z takim poczuciem fajnie się codziennie budzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest mieć dobry dzień :) lubię takie dni i zadko miewam złe :)

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne