sobota, 2 marca 2019

Singielka ma psa

Mam psa i jestem singielką - nie wyobrażam sobie swojego życia bez mojego czworonoga p posiadanie go jednak ma swoje plusy i minusy.
Zacznijmy od plusów:
Gdy wracam do domu ktoś ogromnie cieszy się na mój widok, nie zasiadam w kanapie tylko wychodzę na spacer, po spacerze czas nakarmić pupila a jak już jestem w kuchni to i sobie coś przyszykuję do zjedzenia :P (serio przed decyzją o psie nie zawsze pamiętałam o regularnym jedzeniu i wolałam raczej gotowe dania, zupki z torebek itp- ale swojego psa karmię zdrowo - kaszą  z ryżem, warzywami i mięsem, więc pomyślałam, że skoro psu gotuję to sobie też powinnam gotować), mój pupil potrzebuje poza spacerem i jedzeniem czasu na zabawę oraz na przytulanie :P - tak więc nie mam czasu dzięki niemu na marnowanie czasu. NA spacerach nawiązuję kontakty z nowymi ludźmi - mój Czaps jest bardzo towarzyski i wszystkich zaczepia a z tego czasem wywiązują się ciekawe rozmowy, relacje a nawet znajomości. Mój psiak jest bardzo radosny nawet bym rzekła odrobinę szalony daje mi więc dużo powodów do śmiechu np. skacze do stawu i łapie kaczki a one robią go w "jajo" i nurkują pod wodę, przynosi mi zabawki abym się z nim bawiła - uwielbia piłkę - gdy mu ją rzucam a on ją złapie biega z nią jak szalony.
Czas na minusy:
Ja takowych nie znam
Co może wydawać się minusem:

  • Wyjazd na wakacje - dla mnie to nie problem - tak długo szukałam miejsca, aż znalazłam takie gdzie mogę pojechać z psem
  • Wyjścia ze znajomymi - dla mnie to też nie jest problematyczne albo zabieram Czapsa ze sobą, albo odpowiednio przed wyjściem wyjdę z nim na dwór i go nakarmię - aby jego potrzeby podczas mojej nieobecności były zaspokojone 
  • wyjazdy służbowe lub nagłe sytuacje np szpital - yu niesamowitą pomocą okazuje się rodzina lub znajomi 
  • czas przeziębienia - hmmm ja się mobilizuję i na chwilę wychodzę z moim psem przed blok nawet mając temperaturę, ale czasem również znajomi czy sąsiedzi oferują swoja pomoc 
  • Praca, nadgodziny - obecnie mój pies jest ze mną w mojej pracy :) (taki luksus) natomiast jak mieszkałam w Polsce wynajmowałam dziewczynę która w ciągu dnia wyprowadzała mojego Czapsa na spacery - tak by za długo nie musiał czekać od mojego wyjścia do pracy a do powrotu czasem mijało 11 h 
Jeśli ktoś będąc nawet singlem chce mieć psa i jest świadomy z czym posiadanie tego czworonoga jest związane myślę, że zawsze znajdzie stosowne rozwiązania - wymówki świadczyć mogą o tym, że tak naprawdę może wcale nie chce psa a np. kota ...





39 komentarzy:

  1. My psa nie mamy i na razie nie planujemy mieć. Ale podobno to najlepszy przyjaciel człowieka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pies w rzeczywistości może być najlepszym przyjacielem człowieka :)

      Usuń
  2. O super, że Twój pies jest razem z Tobą w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję jako opiekunka osób starszych w Niemczech i swojego psa zawsze biorę ze sobą - nie wyobrażam sobie wyjazdów bez niego - gdy pracowałam w Polsce to Czapsa też czasami zabierałam do ośrodków w ramach terapii zajęciowej którą prowadziłam

      Usuń
  3. Dobrze że opisujesz plusy i minusy posiadania czworonoga, odpowiedzialność duża ale i radość jaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ma się już psa to nie czuje się tej odpowiedzialności - obowiązki stają się nawykami i codziennością, jeśli chodzi o radość gdy ma się czworonoga to jest ona przeogromna

      Usuń
  4. Twój piesek jest uroczy, ma coś z jamniorka, te łapki. My nie mamy psa, ale juz niebawe,upatrzyłam sobie bidulka ze schroniska. Pies to przyjaciel i tego się trzymajmu, minusów brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie zaprzeczę mój Czaps jest uroczy i bardzo kochany. Łapki ma wyjątkowe - cały jest wyjątkowy. Drugi pies moich rodziców był ze schroniska - to piękne, że decydujesz się na adopcję - Twój pies będzie Ci wdzięczny do końca życia :)

      Usuń
  5. Świetna sprawa, mieć psa. Zawsze chciałam. Ale nie udało się -- może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają - ale czasem aby się spełniły trzeba zacząć działać w kierunku ich realizacji :)

      Usuń
  6. Miałam psa, gdy mieszkałam z rodzicami. Teraz, gdy jestem na sowim, na razie jeszcze się nie dorobiłam czworonoga - ale wiem, że kiedyś i to nastanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie miałam psa - poza domem rodzinnym mieszkam już 17 lat a psa mam dopiero 1,7 roku - wcześniej wiele czynników nie pozwalała mi na posiadanie psa a teraz już nie wyobrażam sobie swojej rzeczywistości bez psiaka

      Usuń
  7. Cudny ten Twój piesio. Ja też przez pewien czas byłam sama z psem i śwetnie dawałam sobie radę. Wszystko jest kwestią dobrej organizacji😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy posiadaniu psa organizacja to podstawa - wszak on całkowicie jest zależny ode mnie :)

      Usuń
  8. Świetny wpis :) Ja nie mam psa, za bardzo cenię sobie niezależność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niezależna i z psem - uwierz mi tak też można

      Usuń
  9. Pies to najlepszy towarzysz, ale i też potrzebuje sporo uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - myślę że pies nie tyle potrzebuje jednak uwagi co serca - pies potrzebuje miłości :)

      Usuń
  10. A ja obecnie nie mam psa... I już nie mam i jeszcze nie mam. Choć singielką nie jestem to z miłą chęcią ' przygarneła bym ' tym razem zwierzaka z krwi i kości 😄 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - wiedz, że gdzieś tam ... jest zwierzak z krwi i kości który czeka, aż go przygarniesz

      Usuń
  11. Słodziak ten Twój psiak, a zawsze to miło, jak ktoś na Ciebie czeka w domu 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z każdym napisanym przez Ciebie słowem

      Usuń
  12. Jak się kocha swojego małego przyjaciela , to można życie też dostosować do niego , a wdzięczność takiego psa jest niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasy teraz takie,że można zawsze coś znaleźć i są hotele które bez problemu przyjmą z psem albo nawet i na wczasy też można z pieskiem pojechać :-)

      Usuń
    2. Właśnie w tym roku jadę z psem na wakacje nad morze :)

      Usuń
  13. A mi się marzy pies i to taki kundelek:) są najbardziej pozytywnym kompanem do spacerów

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie by było jak ja też mogłabym wziąć psa do pracy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaką pracę wykonujeszlub od szefa - ja spotykałam już psy w biurach, przrdszkolach, ośrodkach terapii a nawet u fryzjera, kosmetyczki i w salonie masażu :), oraz w szkole nauki jazdy

      Usuń
  15. Psiak to odpowiedzialność :) Ja bardzo chciałam, ale nie mam na razie jak niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl€ że spokojnie słowo odpowiefzialność można zastąpić słowem miłość lub odpowiedzialność wypływająca z miłości - wtedy wszystko staje się prostsze

      Usuń
  16. W naszej rodzinie pies zawsze był obecny, to członek rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu rodzinnym też zawsze mieliśmy psa :) - tak pies jest jak członek rodziny

      Usuń
  17. Właśnie patrzę na mojego psa i myślę, że psy to najlepsze co może być :-). Miłość do psiaków jest ogromna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pies to najlepszy przyjaciel człowieka to nasza miłość która mamy od 3 lat i niewyobrazamy sobie życia bez niej :)

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne