niedziela, 10 lutego 2019

Niedzielne popołudnie

Zrobiłam obiad, poszłam z psem na spacer, pogadałam przez telefon z koleżanką, usiadłam i pomyślałam, że może warto byłoby wrócić do pisania bloga - kiedyś to robiłam.
Myśli krążyły mi po głowie - czy wrócić do tego bloga który był kiedyś, czy zacząć coś nowego - wygrała opcja druga - nie dlatego, że tamte treści są już nieaktualne - bo tak nie jest - one są aktualne ale ja z perspektywy czasu widzę wiele rzeczy inaczej - może nawet dojrzalej.
Wyszłam już z wprawy pisania postów, jednak chcę wrócić do tej formy wyrażania siebie, opisywania swoich myśli i przekonań - pisanie pomaga porządkować to co rodzi się w głowie, pomaga w "zobaczeniu swoich myśli" w ich zobrazowaniu - kolejne litery tworzą ciąg rodzących się słów- które stają się konkretnym obrazem tego co jest w moim wnętrzu.


9 komentarzy:

  1. Pewnie, że wrócić! :) Pisz, pisz - jeżeli tylko tego potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na blog. Link u mnie na profilu :) Super, że wróciłaś. Im nas więcej tym weselej w blogosferze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wracałam 2 razy , warto prowadzić dalej, przynajmniej tak mi się wydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi yeż- syęskniłam się za tą formą wyrażania siebie

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne