czwartek, 4 kwietnia 2019

Rozwijam się

Mój własny rozwój jest dla mnie niesamowicie ważny, z potrzeby rozwoju podjęłam decyzję o rozpoczęciu studiów na kierunku psychologicznym- marzyłam o nich od wczesnej młodości. Wszystko co związane z psychologią bardzo mnie interesuje, lubię czytać książki psychologiczne, oglądać filmy w tej tematyce, zagłębiać się w badania i doświadczenia w tej dziedzinie.
Wybrałam ten kierunek ponieważ rozeznając swoje życiowe powołanie doszłam do wniosku, że jest nim pomaganie ludziom w drodze do dobrostanu psychicznego, ten kierunek pokaże mi ścieżki które otworzą mi drogi do konstruktywnego i efektywnego pomagania tym z którymi kiedyś będę pracowała.
Dzieła się tym z Wami ponieważ chciałabym Wam powiedzieć, że warto marzyć i marzenia realizować, warto szukać wartości które mają być naszymi życiowymi drogowskazami i robić wszystko by iść w tą stronę która daje nam poczucie, że się rozwijany.
Zawsze warto inwestowaniać w siebie i swój rozwój, dawać sobie te szanse których inni nam odmawiają, warto zobaczyć że jedyne ograniczenia tkwią w nas samych w naszych umysłach i przekonaniach,trzeba nam więc czasem wyjść ze strefy komfortu w jakiej się znajdujemy i rzucić sobie wyzwanie które doprowadzi nas do nas samych - satysfakcja gwarantowana 

11 komentarzy:

  1. Ja też zawsze chciałam iść na psychologię. Najlepszym rozwiązaniem jest robienie tego, co się lubi.
    Obserwuję bloga.
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak a teraz jest wiele możliwości - ja studiuję on-line i razem ze mną studiuje wiele osób które np są na stałe za granicą

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Też mam w planach studia podyplomowe tylko czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądre decyzje, też lubię się cały czas rozwijać :) Kinga Ł

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie Kasiu, wierzę, że to studia przeznaczone dla Ciebie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Inwestycja w siebie to najlepsza inwestycja :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem po pedagogice. Psychologia jest mi bliska. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda inwestycja we własny rozwój jest słuszną inwestycją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia, takie inwestycje są najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń

Witam dziękuję za Twój komentarz, jest on dla mnie bardzo cenny - to co piszesz jest dla mnie ważne